Perverziók

Maholnap ötven éves leszek, úgyhogy bevallom: régóta kacérkodok valami perverzió kipróbálásával. Eleinte a fojtogatós szexre gondoltam, de nem volt rá lelkes jelentkező, láttam aztán bőrszerkós fétisjátékokat is, de valahogy mégsincs kedvem lakkcsizmát nyalogatni, a kaka-pisi meg ugye büdi – maradt hát Bognár Zsolt dalköltőfejedelem tollából egy jó kis nemzeti-keresztény színházi élmény, gondoltam perverziónak ez se utolsó. (Mielőtt néhány nemzeti és keresztény érzelmű polgártársam megsértődne, hogy egy lapon említem a perverziók közt a kaka-pisi szexet a nemzeti-keresztény Bognár Zsolttal, gondoljon csak Kerényi Imre mangalica-, és zsidófesztivál kombójára – szerintem ahhoz képest én még finom párhuzamot vontam.)

sadomazo

Hát mit is mondjak?… én akartam, csak magamra vethetek. De egyszer látni akartam egy igazi katartikus színházat, olyat amit ez a dalköltőfejedelem Kulkának és Alföldinek is ajánl üdvözülésre. Bár se a Kulka, se az Alföldi Robi előkóstolója nem vagyok – fogadott prókátora meg mégúgyse – azért ha szabadna egy tanács fiúk: ezt ne.

Az előadásról nem szeretnék írni, mert valahol sajnálom a benne résztvevőket, gondolom nekik is fel kell adni a sárga csekkeket, ám a dalköltőfejedelem „művét” befogadó színház „elmentek a fehérvári huszárokat” a miniszterelnökömmel danoló igazgatójával azért szívesen leülnék egy kávéra – de csak ha ő fizeti, én ugyanis kifizettem a jegyem árát, mégha az szakmai is volt – és megkérdezném tőle, hogy Karcsi, ezt most mééér? Persze az egészben az a legszomorúbb, hogy választ sejtem is, mert döbbenten láttam, hogy a színház majdnem tele volt, és a nézők nem álltak föl előadás közben, hogy ezt ne, és nem dobált senki rohadt macskabelet a színpadra, szóval ezek szerint oly sok más szar mellett erre is van igény.

Csakúgy mint a kaka-pisi szexre.

One response to “Perverziók

  1. Lehet, hogy csak a döbbenet szegezte őket a zsöllyébe..jegyzem meg félénken, de sajnos nem fogom látni ezt az izét, hogy megítélhetném. Viszont mindenkineknajánlom az Orlai Produkció előadásait. Azokban nem csalódik, bár kaki-pisi szex abban sincs :-(

Vélemény, hozzászólás?

